Search results

  1. redyute

    Craiglist Ad

    Lol its a 45 min drive for me
  2. redyute

    Craiglist Ad

    https://washingtondc.craigslist.org/mld/zip/d/bethesda-black-locust-tree-free-wood/6916529034.html And this is the reason i cant get nothing done around the house. See if its still up for grabs by the weekend then ill go snag it up if it is. Still havent unloaded my last free load yet.
  3. redyute

    Craiglist Ad

    I think imma just toss this wood on the ground and throw a tarp over it since its good to burn this season
  4. redyute

    Craiglist Ad

    Well vot a good load
  5. redyute

    Craiglist Ad

  6. redyute

    Craiglist Ad

    The northstar split it without issues, not the nicest splits but they got split
  7. redyute

    Craiglist Ad

    yeah I'm thinking at least 2 cords
  8. redyute

    Craiglist Ad

    https://baltimore.craigslist.org/zip/d/linthicum-heights-seasoned-firewood/6914848485.html I'm on it, not sure what species it is but its mine
  9. redyute

    Osage orange listed as a cord for $150

    Maryland fam popping up lol
  10. redyute

    Where do y'all get your cats?

    About to replace my cats for the first time,imma go with those guys http://appliedceramics.com/product-lines/
  11. redyute

    price for dropping two trees

    Sounds way to cheap if you ask me, is he climbing it or boom trucking it. Iwas quoted $1500 for this one in the pic below but dude did it for $550 cause he did three others around the back of the house the same day so he gave me a good deal. I still ended up verifying his insurance before he did...
  12. redyute

    Log splitter

    Post a pic so i can see how it fits when you do
  13. redyute

    Oak dry time?

    Agreed this red oak is terrible for seasoning.
  14. redyute

    Craiglist Ad

    I love the rain but give me a break already. Thats all it allowed me to do before it started pouring then stopped soon after i packed up smh
  15. redyute

    Another load of dry dead ash.

    show off!!!
  16. redyute

    Craiglist Ad

    Now to re stack and cover
  17. redyute

    Utility ROW score

    How the heck you get that on the truck lol
  18. redyute

    Craiglist Ad

    Just getting back from another craigslist run. Ash and elm css year and a half but wasnt covered. He said make an off so i said $40 he said yes. Hour drive lol So this elm look like poplar until i picked up a piece and felt how heavy and dense it is compared to poplar.
  19. redyute

    Log splitter

    My splitter sleeps in the garage cant even think about leaving it outside which i'm sure covered under a tarp wont hurt. My neighbor has his permanently outside under a tarp but i just couldn't do that, that's just me though
  20. redyute

    Air wash glass on King Deluxe Pellet Stove, KP130/5502

    Oh its quick, i see a difference within minutes of the temp rising,but at times it might get cloudy but the i clean when ever i am able to let the stove cool off enough
  21. redyute

    Electricians ?: reverse polarity

    Your home inspector should have caught that when you bought the house but its no biggie, nothing to worry about we get that all the time and just switch the wires over
  22. redyute

    Air wash glass on King Deluxe Pellet Stove, KP130/5502

    Air wash on my high valley don't work with the stove on low setting (air closed low). Turn it up and see what it does, that's how i clean out my glass if it happens to get black i just open up the air and that takes care of the black build up, rule of thumb for me is if my glass blackens then...
  23. redyute

    Craiglist Ad

    So i just got a call from a co worker of mine who just had a locust cut down asking if i wanted the wood, the firewood gods are being nice to me lmao
  24. redyute

    Craiglist Ad

    They are leaning away and that's a shed in the picture. I plan on emptying the trailer by before the end of the week so i can head back over there next weekend to get those. Started splitting some to, that's some tough wood.
  25. redyute

    So Beautiful

    Might just build a nice one right here
  26. redyute

    So Beautiful

    Couple hours today, I'd be lost without my splitter In the process of plannimg out a new shed, bigger shed this time. This one is 4 feet deep 12 feet wide 6 feet high front and 5 feet high back, I pitched it a foot, not sure I'm using the pitch term correctly lol. Think it should hold at...
  27. redyute

    Craiglist Ad

    Thats just 2 of the four dead ones
  28. redyute

    Craiglist Ad

    Yeah i plan on going back next Sunday to get those two, should be able to drop them with no problem
  29. redyute

    Craiglist Ad

    Just got back yall didn't tell me cutting locust was like cutting steel with the saw, sparks flying and all. Had to get my brand new chain i was saving for wet days lmao. There are about 4 more dead standing ones in dude's back yard that he said i can come cut them if i wasted to.
  30. redyute

    Craiglist Ad

    Operation locust bound